Ескермесова Н.Б.,
Педагог-психолог, №1 ОПМПК, Талғар ауданы, Алматы облысы
Сөйлеу тілі тек қана адамға тән уникалды қабілет бола отырып, ойлау процесімен тікелей байланысты және адамдардың қандай да бір қарым-қатынас жасауын қамтамасыз ететін негізгі құралы.
Кез-келген жаста сөйлеу тілінің бұзылуы танымдық іс-әрекеттің және адамның әлеуметтік бейімделу мүмкіншілігін шектейді. Бұл баланың жалпы жеке тұлға ретінде қалыптасуына әсер етеді. Оның зияткерлік дамуы және мінез-құлқының сипаттамасы жас шамасына жиі сай келмейді, ұжымдағы құрбы-құрдастарымен қарым-қатынасы қиындайды. Сөйлеу тілін меңгеру әр балада әрбір кезеңде, және әр түрлі уақытта өтеді. Бұл да әр түрлі себептерге байланысты жеке үдіріс. Сөйлеу тілі дамуының кешеуілдеу себептері: жүктілік кезіндегі және туғаннан кейінгі патология, есту мүшесінің зақымдануы, баланың психикалық дамуындағы жалпы артта қалуы, әлеуметтік депривация салдарынан болуы мүмкін. Тіл кемістіктері, оларды туғызатын себептеріне байланысты екі топқа бөлінеді:
Органикалық – түрлі зақымдардың нәтижесінде тіл аппараты мен жүйке жүйесі бөлімдерінің бұзылуы.
Толығырақ…
Материалдың толық нұсқасын «Қызықты психология» журналының 2017 ж. №3 санынан оқыңыз.
Журналға жазылу сілтемесін басып толық ақпаратты біліңіз.
Немесе сайттың төлем түрлері бөліміне өтіп сатып алуыңызға болады.