Республикалық ғылыми-практикалық психологиялық журналының ресми сайты

303 қаралым

«Алтын ұям – отбасым» біріккен шеберлік сыныбы

0

Бурмуханбетова А.Н.,  музыка жетекшісі,

Турумбетова Г.Е., тәрбиеші,

Ташенова А.Ж, логопед 

Облыстық психологиялық-дәрігерлік-педагогикалық кеңес, Орал қаласы, БҚО


Мақсаттары:

1. Отбасы және отбасы мүшелері жайлы түсініктерін қалыптастыру

2. Музыканы қабылдау деңгейін дамытып эстетикалық талғамдарын дағдыландыру.

3. Дауысты дыбыстарды анық еркін айтқызуын дамыту.

4. Классикалық музыка арқылы психологиялық жағдайын тұрақтандыру.

1. Мотивациялық – қозғаушылық кезең

Музыка жетекшісі: Сәлеметсіздер ме құрметті әріптестер. Барлығыңызды ортаға шығып шеңберге тұруыңызды сұраймын. Бүгінгі шеберлік сыныбымыз «Алтын ұям – отбасым» деп аталады. Шебер сыныпты логопед Ташенова Алия Жанибековна, тәрбиеші Турумбетова Гульжан Ерсайновна және де мен музыка жетекші Бурмуханбетова Анаргуль Наримановна жүргіземіз. Ең алдымен әр сабақ амандасудан басталатындықтан, біз де амандасып алайық.

Амандасу («Здравствуйте щечки» музыкасымен)

Барлығы шеңберге тұрады

Әннің айтылған сөзіне сәйкес қимылдық әрекеттер жасалынады.

Здравствуйте ладошки хлоп, хлоп, хлоп (хлопаю в ладоши)

Здравствуйте ножки топ, топ, топ (топают ногами)

Здравствуйте щечки плюх, плюх, плюх (ладошками слегка бьют по щечке)

Здравствуйте губки чмок, чмок, чмок (чмокают губами)

Здравствуйте зубки щелк, щелк, щелк (показывают зубки и щелкают ими)

Здравствуй мой носик бип, бип, бип (по носику бибикают)

Здравствуйте, малышки (машут руками)

Всем привет

Тәрбиеші:

Сергіту сәті: «Бармақтар отбасы» (музыка әуенімен)

(Баланың қолына саусақ театрындай отбасына сәйкес бейнелерді кигізеді)

Бармақ әке 2рет қайдасың

Мындамын осында қалың қалай

Бармақ ана 2рет қайдасың

Мындамын осында қалың қалай

Бармақ аға 2рет қайдасың

Мындамын осында қалың қалай

Бармақ әпке 2рет қайдасың

Мындамын осында қалың қалай

Бармақ бөпе 2рет қайдасың

Мындамын осында қалың қалай

1.     Негізгі кезең

Тәрбиеші: 1-тапсырма: «Сиқырлы алақан»

Мақсаты: Шығармашылықты дамытады, өз қиялын оятады.

Материалдар: ақ парақ, сулықтар,  бояу, шәй табақтар.

Өтілу барысы: Әрбір қатысушыда парақ, түрлі-түсті бояулар шәй табақтарға құйылып тұру керек. Бәрі шеңбер құра отырады. балаларға өз алақанына өзіне ұнаған бояуға малып алып, сонаң соң ақ қағазға түсіреді. Кейін сол түскен саусақтардың ізінен өз қиялымен отбасы мүшелерінің  жасап шығару керек. Тағыда жетіспеген элементтер қосуға болады.

Логопед: «Менімен бірге қайтала»

Мақсаты: Тақырып бойынша сөз қорын бекіту, сұраққа жауап беруін дамыту.

Керек құралдар: суреттер: бет, мұрын, көз, ауыз, тіс.

Қатысушы екі қолын көрсетіп, оң және сол қолын нұсқау бойынша жауап береді. Беттің құрылымын көрсетеді.

Музыка жетекшісі: Партерная гимнастика – это система специально подобранных физических упражнений, основной отличительной чертой является то, что они проводятся «на земле», то есть различные упражнения в положении сидя, лежа, на боку, из различных упоров. В основном упражнения в партере выполняются с большой амплитудой движений, однако для увеличения интенсивности их воздействия можно использовать упражнения малой амплитуды. Упражнения могут быть как активные, так и пассивные, статические и динамические, комбинированные и т.п. Комплексы «партерной» гимнастики используются и в учебном процессе по физическому воспитанию для школьников.Упражнения партерной гимнастики можно выполнять на жестких матах, либо на ковриках. Комплекс можно выполнять под ритмичную, танцевальную музыку в среднем и быстром темпе для более подготовленных занимающихся. Упражнения лучше выполнять по несколько раз. Чтобы гимнастические упражнения оказали необходимое воздействие на организм учащихся, учителю следует добиваться точного их выполнения, полной амплитуды движений, достаточного напряжения мышц, правильного дыхания, умения фиксировать соответствующие положения рук, ног, туловища, головы. Небрежное, неточное выполнение упражнений, кроме небольшой физической нагрузки на организм, не позволяет решать более важные образовательные, оздоровительные и воспитательные задачи.

Музыкально-ритмическое движение: Партерная гимнастика «Жили у бабуся»

(Қажет материалдар: төсекше, ыңғайлы киім)

Логопед: Тыныс алу жаттығулары

Тыныс алудың мақсаты: Сөйлеу техникасына дамыту; тыныс алу, (ауаны ішке жұту, сыртқа шығару).

Керек құралдар: түтікше,помпон.

«Әкемізбен доп ойнау» әрбір қатысуға түтікше мен алдына түрлі-түсті помпон беріледі, бір-біріне тыныс алу жатығу арқылы үргізу

Музыка жетекшісі: Атамыздың бізге дайындаған сиқырлы сандықшасын қарандаршы. Бұл сандықшанын ішінде таяқшалар бар екен, бұл таяқшалар сиқырлы, өйткені оны бір біріне соқсан сиқырлы дыбыстар шығады. Кәне бәріміз екі таяқшадан  алып музыка әуенінің ырғағына келтіріп соғып қарайықшы. (Қажет материалдар: ағаштың бұтақтарынан жасалған таяқшалар)

Игра на музыкальных  инструментах: «Сиқырлы тақшалар» («Пицикатто» Л. Делиба)

Музыка жетекшісі: Рахмет. Әрбір әрекет жасаған сайын баланы мадақтап отыру керек. Мадақтау ретінде жеміс-жидек түйірі, немесе шоколад алуға болады.

Келесі әрекет сабақтың ең қызықты, бала ұнататын кезегі бұл ойын. Қазір алдарына ұсынылатын ойын бұл «Әжемнің сиқырлы орамалы» деп аталады.

Бұл ойынды үстел басында да отырып ойнауға болады. Қатысушылар ормалдығ шет-шеттерін ұстап желпілдете отырып, сөздерін айтады.

(Қажет материалдар: Үлкен мата)

Музыкалық ойын: «Әжемнің сиқырлы орамалы»

Барлығы шеңбер боп орындықтарға отырады, Орамалды желпілдетіп әндетіп сөздерін айтады.

Қызыл, сары, қызыл, көк

Орамалды алайық

Қолды көкке созайық

Қозғап, қозғап алайық

Кел, балақай тамаша

Тығылайық, жараса

Кел, балақай тамаша

Тығылайық, жараса

Әннің сонында бір баланы бұркейді. Кейін атын атап мысалы «Ануар қайда екен?» деп шақырады. Орамал астында тығылып отырған бала «Мен, мындамын» деп шығу керек. Ойын қайтадан басталады.

2. Рефлексия – коррекциялық кезең

«Хрустальная грусть» музыкалық композициясына релаксация

Музыка жетекшісі:

Балалар кәне бәріміз сиқырлы кілемшеге жатайық

(Жай музыка қосылады)

Көзімізді жұмайық

Таңғажайып ұйқыға батайық

Кірпіктеріміз айқасады

Терең бірқалыпта жеңіл демаламыз

Демалғаннан рахат аламыз

Көз алдымызға анамыздын мейірімді жүзін елестетеміз

Әкеміздің байсалдығын көремін

Әжеміздің жылы алақанын сеземіз

Атамыздың кең құшағына енеміз

Құлдыратып құлыншақтай

Бұлттан- бұлтқа серікіп

Асыр сала шабамыз…

Бірақта оянатында кез келді

Жұдырықтарымызды жұмамыз

Оны жоғары қарай созамыз

Көзімізді ашамыз

Бір — бірімізге қараймыз

Күлімдеп жымиямыз

Бір бірімізді құшақтап

Мейірімділік сыйлаймыз

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Отбасы мүшелерін ажырату.

Болу керек: Отбасы мүшелеріне сүйіспеншілік, сыйластық.

Істей білу керек: Отбасы мүшелері туралы сурет сала білу керек.

Share.

Leave A Reply